Wednesday, July 22, 2009

jalan-jalan,pusing-pusing

hurmm..at last dapat jgk update blog yg x seberapa nih!..angin je 2-3 hari ni..line wifi cm ape tah...dpat2 tp bukak ape pn x boleh except y.m...npe ek??ahh..lantak la..(menda free pun nk bising nadya nih!)...alkisah...semalam punye semalam...haa..kelmarin la kan...saya dpt pelepasan am dari menjalankan duti seperti biasa di kedai..haha!saya bz la nk setelkan hal..cm baru nk masok sekolah jek!yg bestnye...kebetulan cik ana dan adeknya cik wani turun shah alam...(sorry wani...hari tu wat wani lambat!).habis la pusing2 satu shah alam nih...dengan satu uitm shah alam tu saya ronda...carik adik ana yg rupe2nye..tak jaoh sangat la dari pintu utama tu...hihi...tp syok gak arr...mata tu meleret2 jgk la kan...tp bkn niat pape pun...sekadar meleret..hihi..maklumlah..tuan empunya blog ni tgh single...(promote la pulak...)..sebelum ambik wani..cik ana sempat la masak-memasak kat dapor kdai saya..dia masak telor bistik tuk bf dia..saya bg tau kat azhar..dia kata..best dapat awek yg caring...saya kata la...laki je yg x reti hargai...alih2 dia marah saya plak..ish!hmm....x lama lg..saya mgkin akan melepaskan jawatan saya sebagai pengurus..(ceh!tokey kecik jek!)...pada sepupu saya yg......selalu carik pasal!xpe2...dia musti rindu kat saya nnt!hihi... ni la kedai saya...hihi..sempoi aje




nih mamat yg bakal merampas takhta saya! ana menikmati hidangan telor bistik buatannya...sedaappp....hihi

1 comment:

  1. en.azhar jgn jeles ye...
    jgn marah2 cik nadya..
    nnt cik nadya buatkn..

    hahaha
    pape pn masakn ku sodap!
    yaw..

    ReplyDelete