Sunday, July 19, 2009

lelaki=kuasa veto??

alkisah...haha penat seharian balik dari kg.di pertengahan jalan benti singgah kat kolam air panas sg.klah,sungkai,perak...saya x mandi pun..malas..dah la sakit pale...ondaway back,ekma msj dia ckp nk tumpang letak moto..(dah mcm carpark plak kan??hehe...tp xmengapa lah ekma...moto ko hlg aku x jawab!haha..)..dalam kete pnye la lelap...ditambah pulak dengan sakit kepala..azhar??hurm..mcm chipsmore je..kjap ada kjap xde..(sape pulak azhar nih??haha...tanye ana..hihi...ana lah yg mempertemukan saya dengan mamat yg agak sengal nih!hihi...).Sampai je kat umah...1st thing i will find out is my cutie 3 cats..dah nmpak batang idong dorang..baru senang hati!haha...panjamgnye mukadimah...dah lari tajok ni...berbalik pada taju...time tu tgh msok kn bb...(kucing saya yg kcik skali)pas tu tetiba ada 1 makhluk panggil kat sebelah...fuss!terkejut comel makcik!haha...dah la kecik!ingat kan toyol...kui2x...ekma pun memulakan bicara...

ekma:baru balik ke nadya?
saya :x de r baru sangat..ko g mana?lepak jer
ekma:aku g klcc...sorang2...aku baru lepas clash ngn arai...(muke ekma mcm 30 sen)
saya:baru clash???nape??ada org lain...??
ekma:tah...dia marah aku sebab aku letak pic x pakai tudung dlm myspace
saya: pasal tu je???xkan la kot.....
ekma:betul....pasal tu je...aku pun pelik..tah2 saja nk carik point kot...
saya : ape tah.....


hurmmm...cmne tu...clash sebab awek letak pic x pakai tudung dlm myspace..ok find!mmg la ape yg ditego oleh bf ekma tu satu kebaikan...tapi..ekma kata...bf dia siap maki2 dia...wut da hell????hello...en.arai..awk blom nikah pun ngn ekma yer...so...awk x tanggung dosa dia pun!ish..geram2...sesungguhnya ekma dah setia pun...dah la mereka berjauhan...last2 clash bcoz of dat reason...kalau dah kawen nnt..cmner?senang2 je nk ceraikan??or..mmg betol bf dia saja carik point untuk clash..ntah2 dia nk tutup salah dia sndiri...dia carik salah org...hurmm tah la...yang di-Atas Maha tahu....

2 comments:

  1. seyes???
    sabo ye ekma..
    kate pun skandal..
    ngee :D

    hakikat nye laki tetap laki..
    ouh men...
    bila la korg nk brubah...

    ReplyDelete
  2. yup...tahu x mengapa!
    kita yg slalu jadi mangsa..huh

    ReplyDelete